banner440

banner445

BİST
4.854,16
ALTIN
1.043,73
DOLAR
18,62
STERLİN
22,41
EURO
19,31

Bu kurumun yöneticileri, kendilerine çeki düzen verip olumsuzlukların önüne geçmeleri gerekirken çok vurdumduymaz davranıyorlar.

Kocaeli’de bir marka olan Efe Tur, böyle giderse itibarını hızla kaybedecek.

Benden söylemesi!

İşte Efe Tur’la ilgili bize ulaşan şikayet içerikli maillerden bazıları:

Bir hafta önce İzmit'ten Bursa'ya 20.30 saatinde kalkacak olan otobüs için bilet aldım ve saat 20.00’da otogarda otobüsü beklemeye başladım, fakat otobüs kalkış saatinde otobüs gelmedi. Bize otobüsün trafiğe yakalanmış olduğunu söylediler. Dakikalarca bekledik ve otobüs 21.30'da geldi. Saat 21.30 da bindiğim otobüs 2.5 saatlik yolculuktan sonra 12.00’ de Bursa otogarına girdi.

Fakat ben ve bir kaç kişi üniversite istikametine gidecektik, bizim için son otobüs 23.35’ de kalkmıştı. Efe Tur yazıhanesine gidip durumumu anlattım. Hiç ilgilenmediler. Müşteri hizmetlerini aradım yine ilgilenmediler. İzmit'ten Bursa'ya 20 TL'ye geldim. Bursa'da üniversiteye 50 TL taksi parası vererek gittim.

Her ay Kocaeli -İstanbul arası Efe Turla yolculuk yapıyorum. Sık sık 1 TL zam geliyor anlamıyorum. Aynı zamanda şu an bindiğim otobüs yıllar öncesinden kalma denecek kadar eski ve bunun yanında acayip derecede kirli.

Galiba tren gibi alternatifler olmadığından tekel olduklarını düşünerek, her şeyi kafalarına göre yapabiliyorlar. Otobüste tuhaf da bir koku var, sanırım bu koku  klimadan kaynaklanıyor. Daha uzun bir yola gidecek olsak cenazemiz gider herhalde!

Geçen ay Efe Tur çağrı merkezini arayıp  Başiskele Yeniköy Bingo durağından binmek kaydıyla Harem'e gitmek içir 91 numaralı otobüsün 16 numaralı koltuğunu adıma rezerve ettirdim. Durağa tam saatinde gittim Efe Tur otobüsünün şoförü muavinle sohbet ede ede yanımdan geçti.

Tekrar çağrı merkezini aradım bana “otobüs şoförüne Bingo durağından yolcu alması gerektiğini bildirmedim” dedi. Ertesi gün erkenden işe gidecektim ve gece saat 23.00’dü. Bir kişinin sorumsuzluğu nedeniyle mağdur oldum. Bu kurumun yetkililerini kınıyorum.

İzmit’te otobüsten indikten sonra valiz alırken sorduğunu duymadığım personelden bir posta azar işittik. Otobüste servisteki güya hizmet sektöründe çalışan personel yanımdaki boş koltuğa koca bir çanta koydu almasını rica ettiğimde bir dövmediği kaldı.

Muavin çift bilet mi aldın? diyor birde otobüs boş çanta koyacak koltuk dolu. Ben böyle bir tavır görmedim.  Her yolculuğumuzda sorun yaşıyoruz. İşini seven personel görmek istiyoruz.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner447

banner449