SEDAŞ, müşteri hizmetleri personelini eğitti
Gündem, 08 Kasım 2024 22:34SEDAŞ, müşteri hizmetleri temsilcilerinin profesyonel gelişimini desteklemek amacıyla düzenlediği “Format 24” eğitimini tamamladı. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan SEDAŞ, ekiplerinin iletişim becerilerini güçlendirmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla düzenlediği eğitimle, temsilcilerini daha donanımlı hale getirdi.
Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce’de 20 bin kilometrekarelik alanda 2 milyonu aşkın müşteriye elektrik dağıtım hizmeti sunan Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), müşteri hizmetlerine bağlı çalışanların iletişim becerilerini geliştirmek ve daha verimli hizmet sunmak amacıyla düzenlediği “Format 24” eğitimlerini tamamladı. “Abonelik Süreçleri ve Mevzuatları, Müşteri İlişkileri Yönetimi Talep ve Öneri Süreçleri ile Orta Gerilim Abonelik İşlemleri” gibi önemli alanlarda kapsamlı bir eğitim gerçekleştirdi. Müşteri hizmetleri temsilcilerinin kritik süreçlerde daha verimli ve etkin hizmet sunmalarını sağlamak amacıyla düzenlenen eğitimlere müşteri hizmetleri temsilcisi 50 kişi katıldı.
Regülasyon, Strateji ve Uyum Direktörlüğü çatısı altında bulunan Kurumsal İletişim ve Müşteri İlişkileri Müdürlüğü’ne bağlı koordinasyon uzmanları tarafından verilen eğitimle, bölge genelindeki müşteri hizmetleri merkezlerinin aynı kalite ve standartta hizmet verebilmesi, müşteri hizmetleri çalışanlarının bilgi durumlarının gözlemlenmesi ve eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi amacıyla her ay düzenli olarak bölge ziyaretlerinin gerçekleştirildiği açıklandı. Ziyaretler çerçevesinde; abone dosyalarının sistem kontrolü ve kişisel gelişime yönelik çalışan performans ölçümlemesi yapılarak, çalışanların motivasyonlarının yükseltilmesi, gelişimlerinin teşvik edilmesi, bölgeler arası işleyiş farklılıklarının ortadan kaldırılması, müşteri odaklı yaklaşımın güçlendirilerek müşteri memnuniyetinin artırılması ve çalışan başarılarının ödüllendirilmesi sağlanıyor.
.gif)
SEDAŞ’ın müşteri hizmetleri alanındaki vizyonunu pekiştiren eğitimlerin müşteri memnuniyetini artırmak adına büyük önem taşıdığını açıklayan SEDAŞ Regülasyon, Strateji ve Uyum Direktörü Mustafa Yılmaz, “Bu eğitimlerle birlikte müşteri hizmetleri temsilcilerimize, müşterilerimizin taleplerine hızlı ve doğru şekilde yanıt verme konusunda güçlü bir alt yapı desteği veriliyor. Müşteri odaklı hizmet anlayışımızı her geçen gün daha da güçlendirmek için sürekli öğrenme modelini geliştirmeye ve iyileştirmeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
SEDAŞ, müşteri memnuniyeti politikaları çerçevesinde düzenlediği periyodik eğitimlerle, müşteri temsilcilerinin mesleki becerilerini ve mevzuat bilgilerini güncel tutarak, müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor.
Gündem, 08 Kasım 2024 22:34
Yorumlar (0)
İmralı sürecinde masayı ABD kurdurdu
Büyükakın’dan metro ve otobüs sürücü koltuğuna oturmak isteyen kadınlara çağrı
İzmit’te ücretsiz yüzme eğitimi başladı
Tepkiler yöneticilere 30 bin TL zam teklifini geri çektirdi
Gölcük’te terk edilmiş bir bina daha yıkıldı
Karanlıkta okula giden çocukların bedeli inatla ödenemez!
Bir köklü firmadan daha kötü haber!
Açlık sınırı 30 bin, engelli maaşı 7 bin!
BTP’liler Ankara’ya akın edecek!
Büyükakın: Biz bu temizliği yapmazsak yarın yeni nesillerin denize girme şansı olmayacak
Kocaeli Büyükşehir mezbahası örnek tesis olacak
Gebze’de 3 aydır maaş alamayan işçilere EMEP’ten destek
Başkan Gökçe Körfezkent esnafıyla bir araya geldi
Başkan Sezer Kadın Hakları Günü’nü kutladı
Tramvay hattında aydınlatma lambaları gündüz de yanıyor
Tepkilerden sonra memur zamları geri mi çekiliyor?
TRT'de yayınlanan o haber Mansur Yavaş'ı kızdırdı
Sigaradan akaryakıta o zamlar otomatiğe bağlandı!
Erdoğan, Kocaeli’de’deki Gonca efelerini tebrik etti
Başiskele’de Özel Kübra Sapmaz Yetenek Kursu açıldı
Kartepe Stadyum Yolu’nda tehlikeli hareketler
İngiltere'ye kaçan o soyguncu Fesli Kadir sever çıktı!
İmralı konusunda CHP ve DEM'den ortak tepki!
İYİ Parti Kocaeli’de görev dağılımı da tamam
O cadde karanlık ve tehlikeli
Körfezli yüzücü Trabzon’da madalyayı kaptı!
Sahte diplomalılar yönetim kademelerinde, Atatürkçü teğmen bakkallık yapıyor
Çayırova’da alkışlar özel bireylere
Vali Aktaş Kandıra’da şehit ve gazi yakınlarını ziyaret etti
Hürriyet bir kez daha Büyükakın’a seslendi: Kimi koruyorsunuz?
Hani pazarlık yoktu! PKK Öcalan'ın serbest bırakılmasını şart koşuyor
İzmit’te Engelliler Günü’nde dayanışma mesajı
Başkan bir tepsi baklava ile Kocaelispor tesislerine gitti
KSO Başkanı Zeytinoğlu ihracat rakamlarını değerlendirdi
Kocaeli’de susuzluk alarmı! Muhtarlar da devreye girdi
Maaş zam oranı zam büyük ölçüde belli oldu
Bizimköy’de çalışanlar ve yönetim hep birlikte pasta kesti
Başkan Büyükakın’dan yaşlılara: Sizler başımızın tacısınız
Körfez’de belediye ve Kızılay el ele verdi, sevgi mağazası açıldı
