SEDAŞ, Fethiye Caddesi’nde çalışmalara başladı
Gündem, 23 Mart 2022 13:34Fethiye Caddesi’nde su ve kanalizasyon altyapı çalışmaları tamamlanırken elektrik hatlarının yenilenmesi işi için SEDAŞ caddede çalışmalara başladı
İzmit Belediyesinin yaklaşık 25 yıldır dokunulmayan Fethiye Caddesi ve yan yollarını yeni baştan yaratacak projesinde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Su ve kanalizasyon altyapı çalışmalarının tamamlandığı bölgede bugün itibariyle SEDAŞ çalışmalara start verdi. Telekom’un da çalışmalara başladığı bölgede bir aylık çalışmaların ardından İzmit Belediyesi üst yapı çalışmalarına başlayacak.
TORUN, “KISA ZAMANDA TAMAMLADIK”
Çalışmalarla ilgili bilgi veren İzmit Belediye Başkan Yardımcısı Emirşah Torun, “İzmit Belediyesi olarak 5 Kasım 2021’de startını vermiş olduğumuz Fethiye Caddesi ve Yan Yolları yeniden düzenleme projesinde büyük bir titizlikle, büyük bir gayretle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu projenin startını verirken daha uzun zaman olarak öngördüğümüz çalışmalarımızı çok kısa sürede tamamladık. Diğer altyapı kurumları biraz gecikmeli bir şekilde çalışmalara başladılar. SEDAŞ ve Telekom çalışmalarına start verdiler. SEDAŞ ile yaptığımız görüşmede çalışmalarını bir ayda tamamlayacaklarını belirttiler. Biz bu çalışmada arkalarından giderek üst yapı çalışmalarına başlamış olacağız. Vatandaşların ve esnafın mağduriyet yaşamaması adına diğer altyapı kurumlarıyla birlikte sahada olacağız.
“ESNAFIMIZA ANLAYIŞLARI İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM”
Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz: SEDAŞ’ın yapacağı işler sonrasında biz alt betonumuzu dökmüş olacağız. Kalan üst yapı çalışmalarımızı da hassasiyetle sürdüreceğiz. Çalışmalar gayet yolunda gidiyor. Çalışmalar bittiğinde ortaya çok güzel bir iş çıkacağını vatandaşlarımıza taahhüt ediyoruz. Zaten bu projeyi vatandaşlarımız seçtiler. Onların onaylarını alarak yola koyulmuştuk. Biz her aşamada vatandaşlarımızı bilgilendirmeyi ve şeffaf olmayı kıymetli buluyoruz. Bundan sonra yapacağımız çalışmalarda da esnafımızı ve vatandaşımızı bilgilendirerek yol almaya devam edeceğiz. Esnafımıza bizlere göstermiş olduğu hassasiyet ve anlayıştan dolayı teşekkür ediyorum” dedi.
SEDAŞ, Fethiye Caddesi’nde çalışmalara başladı
Fethiye Caddesi’nde su ve kanalizasyon altyapı çalışmaları tamamlanırken elektrik hatlarının yenilenmesi işi için SEDAŞ caddede çalışmalara başladı
İzmit Belediyesinin yaklaşık 25 yıldır dokunulmayan Fethiye Caddesi ve yan yollarını yeni baştan yaratacak projesinde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Su ve kanalizasyon altyapı çalışmalarının tamamlandığı bölgede bugün itibariyle SEDAŞ çalışmalara start verdi. Telekom’un da çalışmalara başladığı bölgede bir aylık çalışmaların ardından İzmit Belediyesi üst yapı çalışmalarına başlayacak.
TORUN, “KISA ZAMANDA TAMAMLADIK”
Çalışmalarla ilgili bilgi veren İzmit Belediye Başkan Yardımcısı Emirşah Torun, “İzmit Belediyesi olarak 5 Kasım 2021’de startını vermiş olduğumuz Fethiye Caddesi ve Yan Yolları yeniden düzenleme projesinde büyük bir titizlikle, büyük bir gayretle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu projenin startını verirken daha uzun zaman olarak öngördüğümüz çalışmalarımızı çok kısa sürede tamamladık. Diğer altyapı kurumları biraz gecikmeli bir şekilde çalışmalara başladılar. SEDAŞ ve Telekom çalışmalarına start verdiler. SEDAŞ ile yaptığımız görüşmede çalışmalarını bir ayda tamamlayacaklarını belirttiler. Biz bu çalışmada arkalarından giderek üst yapı çalışmalarına başlamış olacağız. Vatandaşların ve esnafın mağduriyet yaşamaması adına diğer altyapı kurumlarıyla birlikte sahada olacağız.
“ESNAFIMIZA ANLAYIŞLARI İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM”
Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz: SEDAŞ’ın yapacağı işler sonrasında biz alt betonumuzu dökmüş olacağız. Kalan üst yapı çalışmalarımızı da hassasiyetle sürdüreceğiz. Çalışmalar gayet yolunda gidiyor. Çalışmalar bittiğinde ortaya çok güzel bir iş çıkacağını vatandaşlarımıza taahhüt ediyoruz. Zaten bu projeyi vatandaşlarımız seçtiler. Onların onaylarını alarak yola koyulmuştuk. Biz her aşamada vatandaşlarımızı bilgilendirmeyi ve şeffaf olmayı kıymetli buluyoruz. Bundan sonra yapacağımız çalışmalarda da esnafımızı ve vatandaşımızı bilgilendirerek yol almaya devam edeceğiz. Esnafımıza bizlere göstermiş olduğu hassasiyet ve anlayıştan dolayı teşekkür ediyorum” dedi.
.gif)
Gündem, 23 Mart 2022 13:34
Yorumlar (0)
Hak arayan öğretmene cop, yoksulluğa ve adaletsizliğe sessizlik!
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!
Bahçeli yine esti gürledi!
Binlerce kişinin emekli maaşları iptal edildi
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı
Bir başkan daha tutuklandı
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, KOTO’da ağırlandı
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor
Yine çete baskını: Dönen para 10 milyar TL
Ülkücüler Şile’deki bu düğünde buluştu!
Milyonlarca öğrencinin beklediği haber!
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi
Kapalıya imha paylaşımı yapan her yerde aranıyor!
Sanat Kafe'de önemli bir buluşma daha
Otoyolun o noktası 24 saat trafiğe kapatılacak!
Büyükakın’dan müjde: Akvaryum bir hafta daha ücretsiz
