Başkan Şayir, hastane personelini ağırladı
Gündem, 19 Ocak 2022 14:32Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir, Dilovası Devlet Hastanesi personelini yemekte ağırlayarak pandemi sürecinde gösterdikleri üstün performanslarından dolayı teşekkür etti.
Programda, başarılı personellere belge verildi..
Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir, Dilovası Devlet Hastanesi Başhekimi Opr.Dr. Ömer Nazi Yılmaz, Hastane Müdürü Şükrü Gözalan ve hastane çalışanları ile Güllüova Restaurant’ta bir araya geldi.
HASTANE YÖNETİMİNDEN BAŞKAN ŞAYİR’E TEŞEKKÜR
Hastane personelinin katıldığı yemekte birer konuşma yapan Dilovası Devlet Hastanesi Başhekimi Opr.Dr. Ömer Naci Yılmaz ve Hastane Müdürü Şükrü Gözalan, yaklaşık üç yıldır yaşanan pandemi sürecinde büyük fedakarlıklar yaparak çalışan mesai arkadaşlarına ve güzel bir ortamda mesai arkadaşları ile bir araya gelebilmenin mutluluğunu yaşatan Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir’e düzenledikleri yemekten dolayı ve desteklerinden dolayı teşekkür ettiler.
FEDAKÂRLIKLARINIZI UNUTMAYACAĞIZ
Sağlık personellerinin pandemi sürecinde ki fedakârlıklarını hiçbir zaman unutmayacaklarını belirten Başkan Şayir ise yaptığı açıklama da “Sağlık her şeyden önemlidir. Bizim canımızı emanet ettiğimiz siz sağlık personellerinin özellikle pandemi sürecinde nasıl fedakârlıklar yaparak, ailelerinden evlerinden uzak bir şekilde vatandaşlarımızın can sağlığı için çalıştıklarına şahidiz. Gece-gündüz demeden mesai yaparak, bu zorlu süreci mağduriyet yaşamadan atlatmamızı sağlayan, sağlık personellerine minnettarız. Bu vesile ile bu süreçte hayatlarını kaybeden sağlık personellerimize Allah’tan rahmet ve yakınlarına başsağlığı diliyorum.
SİZLERE GÜVENİYORUZ
Biz yerel yönetim olarak hastanemizin ve çalışan arkadaşlarımızın en iyi koşullarda çalışabilmesi için de elimizden geleni yapmaya gayret ediyoruz. Göreve geldiğimiz günden bu yana hastanemizin statüsünün değiştirilerek D sınıfından C sınıfına yükseltilmesi, yeni branşların açılması, hekim, hemşire ve tüm kadrolarının genişletilmesi için girişimlerde bulunduk. Geçtiğimiz aylarda da Sağlık Bakanlığımızdan onay aldık. İnşallah yeni açılacak branşlar ve yeni hekim kadrosu ile de daha da güçlenecek olan hastanemiz halkımıza daha iyi hizmetler verecektir. Biz sizleri seviyor ve güveniyoruz” dedi.
BAŞARILI PERSONELE BELGE
Konuşmaların ardından Başkan Şayir ve hastane yönetimi başarılı personele çeşitli ödüller ve teşekkür belgeleri verildi.
.gif)
Gündem, 19 Ocak 2022 14:32
Yorumlar (0)
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, KOTO’da ağırlandı
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor
Yine çete baskını: Dönen para 10 milyar TL
Ülkücüler Şile’deki bu düğünde buluştu!
Milyonlarca öğrencinin beklediği haber!
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi
Kapalıya imha paylaşımı yapan her yerde aranıyor!
Sanat Kafe'de önemli bir buluşma daha
Otoyolun o noktası 24 saat trafiğe kapatılacak!
Büyükakın’dan müjde: Akvaryum bir hafta daha ücretsiz
Durmak yok taşınmazların satışına devam
Yeni mezunlar ve iş arayanlar Kılavuz Kariyer ile yine sertifikalandırıldı
Lunaparkta çarpışan araba kapma yarışı!
Gölcük’te özensiz iş! Mazgal konulmadı
Paketli gıda almadan önce iki kere düşünün!
Dev akvaryumu ilk günde 15 bin kişi ziyaret etti
Havalimanı milyonları yutuyor!
Pazar kahvaltısı bile lüks oldu!
Başkan Hürriyet’ten davet var! Herkesi Kapanca Sokak Festivaline bekliyoruz
En çok milyarder o şehirde yaşıyor!
Destek yoksa hapse atılırsınız mı denildi?
Dilovası’nda MHP’yi ziyaret eden edene
Büyükakın çocuklarla eğlendi!
O vekil nasıl dolandırıldı?
Sarsıntılar büyük depremin habercisi mi?
İzmitli iş kadını kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti
Millî birliğimizi tehdit edecek bu senaryodan uzak durun
Hadi çocuklar Fuar Park’a! Karneval coşkusu başladı
Başkan Ömeroğlu sınava geç kalan öğrencileri makam aracıyla sınava yetiştirdi
Dev akvaryuma koştular!
