Kocaeli Kent Konseyi, bütün ilçe kent konseylerini bir araya getirdi
Gündem, 01 Ağustos 2021 10:44Kocaeli Kent Konseyi Başkanı Ali Korkmaz ilk istişare toplantısında ilçe kent konseyi başkanlarını bir araya getirdi. SEKA Park Otel Körfez Salonu’ndaki toplantıda konuşan Korkmaz, Kocaeli Kent Konseyi’nin kapsayıcı ve her görüşe açık şekilde tüm ilçeleri desteklemeyi sürdüreceğini belirtti, birlik beraberlik vurgusu yaptı. Oldukça verimli geçen toplantıda önemli kararlar da alındı.
YÜKSEK KATILIM
Kocaeli Kent Konseyi Yönetim Kurulu adına Başkan Ali Korkmaz ve Genel Sekreter Sedat Köse evsahipliğindeki toplantıya İzmit Kent Konseyi Başkanı Hüseyin Erol, Gölcük Kent Konseyi Başkanı Dr.Metin Şentürk, Gölcük Kent Konseyi Genel Sekreteri E.Fatih Bayram, Derince Kent Konseyi Başkanı Hasan Malo, Kandıra Kent Konseyi Başkanı Erdoğan Günay, Kandıra Kent Konseyi Genel Sekreteri Abdullah Can, Körfez Kent Konseyi Başkanı Nazmi Akın, Körfez Kent Konseyi Genel Sekreteri Aslı Kuş ve Darıca Kent Konseyi Genel Sekreteri Hüseyin Candemir katıldı.
AŞIYA TEŞVİK ÇALIŞMALARI
Kocaeli Kent Konseyi’nin şehrin dinamiklerini bir araya getirerek ortak görüş ve önerilerin ortaya çıkması için gerçekleştirdiği toplantı oldukça verimli geçti. Bundan sonra her ay bir ilçede tekrarlanması yönünde karar alındı. İkinci toplantıya İzmit’in evsahipliği yapacağı belirtildi. Öte yandan tanışma amaçlı olmasına rağmen ilk toplantıda önemli kararlar da çıktı. Covid-19 salgınına karşı en önemli silahın aşı olduğu vurgulanırken, vatandaşların aşı olma konusunda motive edilmesi için çalışmalar yapılması kararlaştırıldı. Gölcük Kent Konseyi Başkanı Dr.Metin Şentürk’ün önerisiyle özellikle aşı sırası gelen gençlerin önceden bilinçlendirilmesi ve önyargıların ortadan kaldırılarak daha çok kişinin aynı anda aşı olmasının sağlanması fikri benimsendi. Ayrıca İzmit Kent Konseyi Başkanı Hüseyin Erol’un önerisiyle aşıyla ilgili genel olarak bilgilendirici broşürlerin dağıtılması uygun görüldü.
KOCAELİ’DEN 41 BİN FİDAN
Kocaeli Kent Konseyi tarafından düzenlenen istişare toplantısında ülkemizin ciğerlerini yakan orman yangınları da ele alındı. Beş günde 112 ayrı noktada ortaya çıkan ve 107’sini kontrol altına almayı başaran ekiplere başarı dilendi, teşekkür edildi. Bu yangınlarda ortaya çıkan zararı gidermek, özellikle doğayı yeniden eski haline getirmek için herkese görev düştüğü belirtildi. Bu anlayışla Kocaeli Kent Konseyi öncülüğünde ilimizde 41 bin fidan kampanyası başlatılması kararlaştırıldı. Kocaeli Kent Konseyi Başkanı Ali Korkmaz, toplantıyla ilgili yaptığı değerlendirmede, “Öncelikle en az bir temsilciyle toplantıya eksiksiz katılım sağlayan bütün ilçe kent konseyi başkan ve yönetimlerine teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberlik içinde şehrimiz için güzel şeyler üretmeye devam edeceğiz. Bizim en önemli paydaşımız ilçe kent konseylerimizdir. Onların görüş ve önerilerini alarak çalışmalarımızda yer vereceğiz. Bu birliktelikten güç doğacağına, anlamlı işlere imza atılacağına eminiz. Bu ilk toplantımızda alınan kararları önemsiyoruz. Aşı konusunda herkes duyarlı olmalıdır. Her birimiz bu salgının son bulması için sorumluluklarımızı yerine getirmeliyiz. Ayrıca son bir haftada hepimizi fazlasıyla üzen, adeta içimizi yakan orman yangınlarının yaralarını da birlikte saracağız. İlimizden 41 bin fidan bağışıyla yok olan ormanları yeniden yeşerteceğiz. Bu konuda sanayi kuruluşlarının yanı sıra bütün sivil toplum kuruluşları ve derneklerin de bu anlamlı kampanyada yer almasını istiyoruz” dedi.Kocaeli Kent Konseyi, bütün ilçe
kent konseylerini bir araya getirdi
Kocaeli Kent Konseyi Başkanı Ali Korkmaz ilk istişare toplantısında ilçe kent konseyi başkanlarını bir araya getirdi. SEKA Park Otel Körfez Salonu’ndaki toplantıda konuşan Korkmaz, Kocaeli Kent Konseyi’nin kapsayıcı ve her görüşe açık şekilde tüm ilçeleri desteklemeyi sürdüreceğini belirtti, birlik beraberlik vurgusu yaptı. Oldukça verimli geçen toplantıda önemli kararlar da alındı.
YÜKSEK KATILIM
Kocaeli Kent Konseyi Yönetim Kurulu adına Başkan Ali Korkmaz ve Genel Sekreter Sedat Köse evsahipliğindeki toplantıya İzmit Kent Konseyi Başkanı Hüseyin Erol, Gölcük Kent Konseyi Başkanı Dr.Metin Şentürk, Gölcük Kent Konseyi Genel Sekreteri E.Fatih Bayram, Derince Kent Konseyi Başkanı Hasan Malo, Kandıra Kent Konseyi Başkanı Erdoğan Günay, Kandıra Kent Konseyi Genel Sekreteri Abdullah Can, Körfez Kent Konseyi Başkanı Nazmi Akın, Körfez Kent Konseyi Genel Sekreteri Aslı Kuş ve Darıca Kent Konseyi Genel Sekreteri Hüseyin Candemir katıldı.
AŞIYA TEŞVİK ÇALIŞMALARI
Kocaeli Kent Konseyi’nin şehrin dinamiklerini bir araya getirerek ortak görüş ve önerilerin ortaya çıkması için gerçekleştirdiği toplantı oldukça verimli geçti. Bundan sonra her ay bir ilçede tekrarlanması yönünde karar alındı. İkinci toplantıya İzmit’in evsahipliği yapacağı belirtildi. Öte yandan tanışma amaçlı olmasına rağmen ilk toplantıda önemli kararlar da çıktı. Covid-19 salgınına karşı en önemli silahın aşı olduğu vurgulanırken, vatandaşların aşı olma konusunda motive edilmesi için çalışmalar yapılması kararlaştırıldı. Gölcük Kent Konseyi Başkanı Dr.Metin Şentürk’ün önerisiyle özellikle aşı sırası gelen gençlerin önceden bilinçlendirilmesi ve önyargıların ortadan kaldırılarak daha çok kişinin aynı anda aşı olmasının sağlanması fikri benimsendi. Ayrıca İzmit Kent Konseyi Başkanı Hüseyin Erol’un önerisiyle aşıyla ilgili genel olarak bilgilendirici broşürlerin dağıtılması uygun görüldü.
KOCAELİ’DEN 41 BİN FİDAN
Kocaeli Kent Konseyi tarafından düzenlenen istişare toplantısında ülkemizin ciğerlerini yakan orman yangınları da ele alındı. Beş günde 112 ayrı noktada ortaya çıkan ve 107’sini kontrol altına almayı başaran ekiplere başarı dilendi, teşekkür edildi. Bu yangınlarda ortaya çıkan zararı gidermek, özellikle doğayı yeniden eski haline getirmek için herkese görev düştüğü belirtildi. Bu anlayışla Kocaeli Kent Konseyi öncülüğünde ilimizde 41 bin fidan kampanyası başlatılması kararlaştırıldı. Kocaeli Kent Konseyi Başkanı Ali Korkmaz, toplantıyla ilgili yaptığı değerlendirmede, “Öncelikle en az bir temsilciyle toplantıya eksiksiz katılım sağlayan bütün ilçe kent konseyi başkan ve yönetimlerine teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberlik içinde şehrimiz için güzel şeyler üretmeye devam edeceğiz. Bizim en önemli paydaşımız ilçe kent konseylerimizdir. Onların görüş ve önerilerini alarak çalışmalarımızda yer vereceğiz. Bu birliktelikten güç doğacağına, anlamlı işlere imza atılacağına eminiz. Bu ilk toplantımızda alınan kararları önemsiyoruz. Aşı konusunda herkes duyarlı olmalıdır. Her birimiz bu salgının son bulması için sorumluluklarımızı yerine getirmeliyiz. Ayrıca son bir haftada hepimizi fazlasıyla üzen, adeta içimizi yakan orman yangınlarının yaralarını da birlikte saracağız. İlimizden 41 bin fidan bağışıyla yok olan ormanları yeniden yeşerteceğiz. Bu konuda sanayi kuruluşlarının yanı sıra bütün sivil toplum kuruluşları ve derneklerin de bu anlamlı kampanyada yer almasını istiyoruz” dedi.
.gif)
Gündem, 01 Ağustos 2021 10:44
Yorumlar (0)
Binlerce kişinin emekli maaşları iptal edildi
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı
Bir başkan daha tutuklandı
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, KOTO’da ağırlandı
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor
Yine çete baskını: Dönen para 10 milyar TL
Ülkücüler Şile’deki bu düğünde buluştu!
Milyonlarca öğrencinin beklediği haber!
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi
Kapalıya imha paylaşımı yapan her yerde aranıyor!
Sanat Kafe'de önemli bir buluşma daha
Otoyolun o noktası 24 saat trafiğe kapatılacak!
Büyükakın’dan müjde: Akvaryum bir hafta daha ücretsiz
Durmak yok taşınmazların satışına devam
Yeni mezunlar ve iş arayanlar Kılavuz Kariyer ile yine sertifikalandırıldı
Lunaparkta çarpışan araba kapma yarışı!
Gölcük’te özensiz iş! Mazgal konulmadı
Paketli gıda almadan önce iki kere düşünün!
Dev akvaryumu ilk günde 15 bin kişi ziyaret etti
Havalimanı milyonları yutuyor!
Pazar kahvaltısı bile lüks oldu!
Başkan Hürriyet’ten davet var! Herkesi Kapanca Sokak Festivaline bekliyoruz
