Emek partililer grevdeki DYO işçilerini bayramda da unutmadı
Gündem, 09 Haziran 2025 14:31Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan ve beraberindeki heyet grevlerinde 18. gününde olan DYO Boya işçilerini ziyaret etti: "Birleşeceğiz, örgütleneceğiz, hep birlikte kazanacağız"
Kocaeli Dilovası'nda kurulu bulunan Petrol-İş üyesi DYO Boya'da işçiler 18 gündür grevde. Grevi ziyaret eden Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan, "Türkiye işçi sınıfının bir parçası olan DYO işçilerinin bu mücadelesi, grevi hepimizin ortak mücadelesidir" dedi.
18 GÜNDÜR DESTEKLERİNİ ESİRGEMEDİLER
"DYO işçisi kazanacak", "İş ekmek özgürlük" ve "Yaşasın sınıf dayanışması" sloganlarının atıldığı ziyarette konuşan Petrol-İş Gebze Şube Sekreteri Dursun Karataş, "Emek Partisi grevimizde 18 gündür desteklerini esirgemedi. Bugün de aramızda yine Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan, Genel Başkan Yardımcısı Arzu Erkan, il ve ilçe üye ve yöneticileri grevimizi ziyaret etti. Kendilerine DYO Boya çalışanları ve Petrol-İş Gebze Şubesi olarak teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
'EN GÜZEL RENGİNİZ ALINTERİNİZ'
"Türkiye işçi sınıfının bir parçası olan DYO işçilerinin bu mücadelesi, grevi hepimizin ortak mücadelesidir" diyen Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan, "Sloganınızda ifade ettiğiniz gibi 'En güzel rengimiz alınterimiz' sözü tam anlamını bulmuş. Toplu iş sözleşmesi masalarına oturduğumuzda bize ilk söylenen, 'Bu şirketler kazanmıyor, zarar ediyoruz' oluyor. Ama bu şirketlere bakıyoruz yılların şirketleri her yıl karlarına kar katıyorlar. Bir fabrikaları var beş olmuş, beş fabrikaları var on olmuş. Ama söz konusu işçi arkadaşlarımızın ücretlerine gelince olabildiğince en az ücretlere ve en ağır koşullarda çalıştırmayı, insanlık dışı muameleyi bize reva görüyorlar" dedi.
'BURADA SÜRDÜRÜLEN GREV BİR ONUR VE HAYSİYET MÜCADELESİ'
DYO Boya işçisinin onur ve haysiyet mücadelesi verdiğini vurgulayan Aslan, "Tabi ki ekonomik kazanımlarımız olacak, daha insanca bir ücret alacağız ama bugün Türkiye’deki sermayenin, kapitalistlerin işçi sınıfına dönük saldırısı ve her türlü muameleyi reva gören tutumuna karşı onur ve haysiyet meselesini de beraberinde getiriyor. Milyonlarca işçi ve emekçinin yaşamış olduğu sorunlar ancak ve ancak kitlesel olarak birleşik bir mücadelenin sonucunda çözülebilir. Ülkede genel grev ve genel direnişlerini tartıştığımız bir dönemdeyiz. Eğitimden sağlığa, insanca yaşayacak bir ücretten ulaşılabilir bir konuta kadar işçi sınıfının itilmiş olduğu o köşeden çıkıp kendi gücünü göstereceği, haklarını elde edebileceği bir dönemden geçiyoruz. O yüzden başta sendikalı işyerlerine çok büyük görev ve sorumluluklar düşüyor. İşçi sınıfının yaşadığı sorunlardan tek başına kurtulma şansı yok. Birleşeceğiz, örgütleneceğiz, hep birlikte kazanacağız. DYO işçileri kazanacak, işçi sınıfı kazanacak, halkımız kazanacak" diye konuştu.
Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan ve beraberindeki heyet grevlerinde 18. gününde olan DYO Boya işçilerini ziyaret etti: "Birleşeceğiz, örgütleneceğiz, hep birlikte kazanacağız" Kocaeli Dilovası'nda kurulu bulunan Petrol-İş üyesi DYO Boya'da işçiler 18 gündür grevde. Grevi ziyaret eden Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan, "Türkiye işçi sınıfının bir parçası olan DYO işçilerinin bu mücadelesi, grevi hepimizin ortak mücadelesidir" dedi.
.gif)
'18 GÜNDÜR DESTEKLERİNİ ESİRGEMEDİLER'
"DYO işçisi kazanacak", "İş ekmek özgürlük" ve "Yaşasın sınıf dayanışması" sloganlarının atıldığı ziyarette konuşan Petrol-İş Gebze Şube Sekreteri Dursun Karataş, "Emek Partisi grevimizde 18 gündür desteklerini esirgemedi. Bugün de aramızda yine Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan, Genel Başkan Yardımcısı Arzu Erkan, il ve ilçe üye ve yöneticileri grevimizi ziyaret etti. Kendilerine DYO Boya çalışanları ve Petrol-İş Gebze Şubesi olarak teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
'EN GÜZEL RENGİNİZ ALINTERİNİZ'
"Türkiye işçi sınıfının bir parçası olan DYO işçilerinin bu mücadelesi, grevi hepimizin ortak mücadelesidir" diyen Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan, "Sloganınızda ifade ettiğiniz gibi 'En güzel rengimiz alınterimiz' sözü tam anlamını bulmuş. Toplu iş sözleşmesi masalarına oturduğumuzda bize ilk söylenen, 'Bu şirketler kazanmıyor, zarar ediyoruz' oluyor. Ama bu şirketlere bakıyoruz yılların şirketleri her yıl karlarına kar katıyorlar. Bir fabrikaları var beş olmuş, beş fabrikaları var on olmuş. Ama söz konusu işçi arkadaşlarımızın ücretlerine gelince olabildiğince en az ücretlere ve en ağır koşullarda çalıştırmayı, insanlık dışı muameleyi bize reva görüyorlar" dedi.
'BURADA SÜRDÜRÜLEN GREV BİR ONUR VE HAYSİYET MÜCADELESİ'
DYO Boya işçisinin onur ve haysiyet mücadelesi verdiğini vurgulayan Aslan, "Tabi ki ekonomik kazanımlarımız olacak, daha insanca bir ücret alacağız ama bugün Türkiye’deki sermayenin, kapitalistlerin işçi sınıfına dönük saldırısı ve her türlü muameleyi reva gören tutumuna karşı onur ve haysiyet meselesini de beraberinde getiriyor. Milyonlarca işçi ve emekçinin yaşamış olduğu sorunlar ancak ve ancak kitlesel olarak birleşik bir mücadelenin sonucunda çözülebilir. Ülkede genel grev ve genel direnişlerini tartıştığımız bir dönemdeyiz. Eğitimden sağlığa, insanca yaşayacak bir ücretten ulaşılabilir bir konuta kadar işçi sınıfının itilmiş olduğu o köşeden çıkıp kendi gücünü göstereceği, haklarını elde edebileceği bir dönemden geçiyoruz. O yüzden başta sendikalı işyerlerine çok büyük görev ve sorumluluklar düşüyor. İşçi sınıfının yaşadığı sorunlardan tek başına kurtulma şansı yok. Birleşeceğiz, örgütleneceğiz, hep birlikte kazanacağız. DYO işçileri kazanacak, işçi sınıfı kazanacak, halkımız kazanacak" diye konuştu.
Gündem, 09 Haziran 2025 14:31
Yorumlar (0)
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, KOTO’da ağırlandı
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor
Yine çete baskını: Dönen para 10 milyar TL
Ülkücüler Şile’deki bu düğünde buluştu!
Milyonlarca öğrencinin beklediği haber!
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi
Kapalıya imha paylaşımı yapan her yerde aranıyor!
Sanat Kafe'de önemli bir buluşma daha
Otoyolun o noktası 24 saat trafiğe kapatılacak!
Büyükakın’dan müjde: Akvaryum bir hafta daha ücretsiz
Durmak yok taşınmazların satışına devam
Yeni mezunlar ve iş arayanlar Kılavuz Kariyer ile yine sertifikalandırıldı
Lunaparkta çarpışan araba kapma yarışı!
Gölcük’te özensiz iş! Mazgal konulmadı
Paketli gıda almadan önce iki kere düşünün!
Dev akvaryumu ilk günde 15 bin kişi ziyaret etti
Havalimanı milyonları yutuyor!
Pazar kahvaltısı bile lüks oldu!
Başkan Hürriyet’ten davet var! Herkesi Kapanca Sokak Festivaline bekliyoruz
En çok milyarder o şehirde yaşıyor!
Destek yoksa hapse atılırsınız mı denildi?
Dilovası’nda MHP’yi ziyaret eden edene
Büyükakın çocuklarla eğlendi!
O vekil nasıl dolandırıldı?
Sarsıntılar büyük depremin habercisi mi?
İzmitli iş kadını kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti
Millî birliğimizi tehdit edecek bu senaryodan uzak durun
Hadi çocuklar Fuar Park’a! Karneval coşkusu başladı
Başkan Ömeroğlu sınava geç kalan öğrencileri makam aracıyla sınava yetiştirdi
Dev akvaryuma koştular!
