Darıca’daki bu mağazada her şey ücretsiz!
Gündem, 09 Mart 2025 13:45Darıca Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışıyla yeni bir projeyi daha hayata geçirdi.
İhtiyaç sahiplerinin ücretsiz bir şekilde gıdadan giyime istedikleri her şeyi ücretsiz alabilecekleri Gönül Eli Mağazası ve Sosyal Etki Merkezi açılırken törende konuşan Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, “İnanıyorum ki burası dayanışmayı büyütecek ve ihtiyaç sahiplerine umut olacak” dedi. Darıca’da yardımlaşma ve dayanışmanın adresi olacak Gönül Eli Mağazası ve Sosyal Etki Merkezi hizmete girdi. Darıca Belediyesi ve GTO işbirliği ile hizmete giren Darıca Hizmet Kompleksi’nde açılan Gönül Eli Mağazası ve Sosyal Etki Merkezi için açılış töreni düzenlenirken açılışa Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık ve eşi Havva Bıyık’la birlikte Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Hasan Soba, GTO Başkanı Abdurrahman Aslantaş, Kocaeli Milletvekili Nail Çiler, AK Parti Darıca İlçe Başkanı Köksal Şakar, siyasi parti temsilcileri, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
.gif)
DAYANIŞMANIN VE PAYLAŞMANIN ADRESİ OLACAK
Açılış programında konuşan ve gönül belediyeciliği anlayışıyla hareket ederek Darıca’da yardımlaşmayı ve paylaşmayı artırmak istediklerini ifade eden Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, “Ramazan, güzellikleri paylaşmak, hayatı paylaşmak, sofraları paylaşmak, birlik ve beraberlik ayıdır. Biz de Darıca Belediyesi olarak Gebze Ticaret Odamız ile birlikte el ele vererek ilçemize kazandırdığımız Darıca Hizmet Kompleksi’nin dayanışmanın adresi olması için çalışıyoruz. İhtiyaç sahiplerinin gıdadan giyime ihtiyaç duydukları her şeye ücretsiz ulaşabilecekleri Gönül Eli Mağazası ve Sosyal Etki Merkezi, ilçemize hayırlı olsun. İnanıyorum ki burası dayanışmayı büyütecek ve ihtiyaç sahiplerine umut olacak. Bize destek olan kurumlarımıza, sivil toplum kuruluşları ve hayırseverlere teşekkür ediyorum” diye konuştu. Konuşmaların ardından kurdele kesilerek Gönül Eli Mağazası ve Sosyal Etki Merkezinin açılışı gerçekleşti. Başkan Muzaffer Bıyık, açılışın ardından protokole alanı gezdirerek işleyiş hakkında bilgiler verdi.
Gündem, 09 Mart 2025 13:45
Yorumlar (0)
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, KOTO’da ağırlandı
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor
Yine çete baskını: Dönen para 10 milyar TL
Ülkücüler Şile’deki bu düğünde buluştu!
Milyonlarca öğrencinin beklediği haber!
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi
Kapalıya imha paylaşımı yapan her yerde aranıyor!
Sanat Kafe'de önemli bir buluşma daha
Otoyolun o noktası 24 saat trafiğe kapatılacak!
Büyükakın’dan müjde: Akvaryum bir hafta daha ücretsiz
Durmak yok taşınmazların satışına devam
Yeni mezunlar ve iş arayanlar Kılavuz Kariyer ile yine sertifikalandırıldı
Lunaparkta çarpışan araba kapma yarışı!
Gölcük’te özensiz iş! Mazgal konulmadı
Paketli gıda almadan önce iki kere düşünün!
Dev akvaryumu ilk günde 15 bin kişi ziyaret etti
Havalimanı milyonları yutuyor!
Pazar kahvaltısı bile lüks oldu!
Başkan Hürriyet’ten davet var! Herkesi Kapanca Sokak Festivaline bekliyoruz
En çok milyarder o şehirde yaşıyor!
Destek yoksa hapse atılırsınız mı denildi?
Dilovası’nda MHP’yi ziyaret eden edene
Büyükakın çocuklarla eğlendi!
O vekil nasıl dolandırıldı?
Sarsıntılar büyük depremin habercisi mi?
İzmitli iş kadını kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti
Millî birliğimizi tehdit edecek bu senaryodan uzak durun
Hadi çocuklar Fuar Park’a! Karneval coşkusu başladı
Başkan Ömeroğlu sınava geç kalan öğrencileri makam aracıyla sınava yetiştirdi
Dev akvaryuma koştular!
Çocuk edebiyatının sevilen ismi Orhan okurları ile bir araya geldi
