İşte aynı konuyla ilgili bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
D-130 Başiskele sınırları içinde yaya üst geçidi altındaki elektrik aydınlatma direği aylardır bu durumda.
D-130 u kullanan ve şehrimizden geçen araç sürücülerinin de gördüğü bu çirkin görüntü ne zaman düzeltecek?
Üst geçit yapılırken bu şekle gelen aydınlatma direği daha ne kadar burada kalacak?
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






