İzmit Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü, 4 Ekim Hayvanları Koruma Günü’nde bir farkındalığa imza attı. Veteriner hekimler Patibüs ile birlikte Leyla Atakan İlkokulu, Yahya Kaptan İlkokulu, Çukurbağ Mehmet Akif İlkokulu, Şehit Balkan İlkokulu ve 75. Yıl Cumhuriyet Ortaokulu’nda öğrencilerle bir araya geldi.
ÇOCUKLARDA BİLİNÇ OLUŞTURMAK ADINA
Veteriner İşleri Müdürü Mehmet Çetinkaya, 4 Ekim Hayvanları Koruma Günü’nün anlam ve önemine istinaden bir sunum gerçekleştirdi. Ardından çocuklar veteriner hekimler eşliğinde Patibüs’ü inceleme fırsatı buldular. Gerçekleştirilen bu etkinlikle çocuklarda hayvan sevgisi ve bilinç oluşturmak amaçlandı.
.gif)
Hak arayan öğretmene cop, yoksulluğa ve adaletsizliğe sessizlik!
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?






