Sosyal belediyecilik anlayışı çerçevesinde çalışmalarını yürüten İzmit Belediyesi, bu yıl da Kurban Bayramı’nda hayırseverler ve ihtiyaç sahipleri arasında köprü kurmaya hazırlanıyor. Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğünün organize ettiği proje kapsamında 16-17-18-19 Haziran tarihleri boyunca 10.00 – 19.00 saatleri arasında kurban eti bağışları kabul edilecek.
GIDA BANKASI VE AŞEVİ’NDE TOPLANACAK
Kurban etini bağışlamak isteyen vatandaşlar, etleri Mehmet Ali Paşa Mahallesi Namık Kemal Lisesi karşısında yer alan Kardeş Eller Gıda Bankası'na ve Ayazma Mahallesi Ayazma Kültür Merkezi'nde yer alan Aşevi'ne teslim edebilecekler. Bağış yapmak ve detaylı bilgi almak isteyenler, 0262 331 88 68 numaralı telefonu arayabilirler.
.jpeg)
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?






