Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüsün Eris varyantının Türkiye'de 9 kişide görüldüğünü açıkladı.
Koca, X hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
"ENDİŞE KONUSU SAYILMAYACAK BİR GELİŞME.
Hasta etme gücünün (virülansının) düşüklüğünü bildiğimiz Eris varyantı Referans Laboratuvarımızda yapılan incelemede 9 kişide görüldü. Yurtdışı temaslı ve aynı ildeler. Mevcut tedbirlere ve gündelik hayatımıza devam edeceğiz.
Durum başka ülkelerde yaygın, bizde de ortaya çıkması muhtemeldi. Büyüklerimizi, kronik hastalarımızı koruyacağız."
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







