İzmit Belediyesinin düzenlediği 12. Uluslararası İzmit Pişmaniye, Müzik ve Dans Festivali 2'nci gününde de keyifli etkinliklerle devam etti. Gün boyunca birçok farklı nokta devam eden etkinlikler akşam İzmit Kent Meydanı'nda ünlü klarnet sanatçısı Hüsnü Şenlendirici'nin verdiği konser ile taçlandı.
“ARTIK BEN DE İZMİTLİYİM”
İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, Hüsnü Şenlendirici'ye Altın Pişmaniye Vefa Ödülü ve Fahri İzmitli ödülünü takdim etti. Hüsnü Şenlendirici ödül için teşekkür ederek, "Bu yıl 12'ncisi düzenlenen bu festival Fatma Başkanın ve İzmirlilerin katkılarıyla umarım daim olur. Uzun yıllar bu festivalde birlikte olalım.
.gif)
Binlerce kişinin emekli maaşları iptal edildi
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı




