İzmit Belediyesi Başkan Yardımcısı Emirşah Torun, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin sorumluluk alanında olan yerlerde ot biçme çalışmalarının yapılmamasına dair açıklamalarda bulundu. Torun paylaşımında, “Ot siyaseti yapan AKP’li arkadaşlar buraları görmüyorlar mı ? Görüyorlarsa bilerek mi kendi sorumluluk alanlarına girmiyorlar.
“ALGI SİYASETİNİ BIRAKIP İŞİNİZİ YAPIN”
Sizin sorumluluk alanlarınızda olan bu yerleri İzmit Belediyesi yapsın diye mi bekliyorsunuz. Kusura bakmayın sizin arkanızı toplamaktan yorulduk artık. Bundan sonra sadece kendi sorumluluk alanlarımızı yapacağız lütfen sizlerde algı siyaseti yapmaktan vazgeçip işinizi yapın. buralar KBB’ nin sorumluluk alanlarında olan yerler” ifadelerini kullanarak fotoğraf ve videolara yer verdi
.jpg)
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan Mayıs ayında 54 soru önergesi, 26 komisyon başvurusu






