Gölcük Belediyesi ilçede tehlike oluşturan binalara yönelik yıkım çalışmalarını sürdürüyor. Gölcük Kavaklı Mahallesi Şehit Oktay Gümüş Caddesi’nde bulunan 3 katlı bina, 22 Ocak 2023 tarihinde üst katında meydana gelen doğalgaz patlamasında ağır hasar almıştı. Yıkım kararı alınan binanın yıkım ve enkaz kaldırma çalışmaları Gölcük Belediyesi ekipleri tarafından tamamlandı.
.gif)
Bu mu adalet?
Dilovası’nda o park ve mesire alanı yenileniyor
Çayırova Fatih Sultan Mehmet Parkı’nda çalışmalara devam
Büyükakın: Sosyal yaşamın kalbi bu merkezde atacak




