İzmit Belediyesi merkez üstü Kahramanmaraş olan ve 10 ilimizi etkileyen büyük deprem felaketlerinin ardından yardım ve destek çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu doğrultuda İzmit Belediyesi, Hatay Defne’de bölgedeki vatandaşlara sıcak yemek dağıtımı yapan aşevine 8 kişilik bir takviye ekip daha gönderdi. İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in karşıladığı destek ekibi bölgeye gider gitmez çalışmalara başladı.
.jpeg)
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




