Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde uzun yıllar başhekim olarak başarılı bir şekilde görev yapan Hüseyin Şaşkın ve başhekim yardımcısı Alper Görür, görev süreleri dolduğu için vazifelerinden ayrıldı. Aynı hastanede hekim olarak görevlerine devam eden Şaşkın ve Görür onuruna Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, bir teşekkür yemeği verdi. AK Parti Derince İlçe Başkanı Koray Merdan’ın da iştirakiyle Yelken Kafe’de gerçekleşen programda başhekimlik çalışanları da hazır bulundu. Şaşkın ve Görür’e hastaneye olan katkıları dolayısıyla teşekkür ederek, plaket takdiminde bulunan Başkan Aygün, mesleki yaşamlarında başarılar dilemeyi de ihmal etmedi.
.gif)
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak






