Üreten Belediye İzmit Belediyesi, tarımsal kalkınma adına toprağın zenginliğinden yararlanmaya ve üreticiyle paylaşmaya devam ediyor. Yıllarca boş bırakılan birçok araziyi kullanıma açan; sebze, meyve, mısır, buğday, aronya, salep gibi birçok ürünün ekimini yapan İzmit Belediyesi, bu sene de Nusrat cinsi buğday tohumlarını toprakla buluşturdu.
24 DÖNÜM ARAZİDE EKİM YAPILDI
İzmit Belediyesi Kırsal Hizmetler Müdürlüğü ekipleri, Kozluca Köyü’nde bulunan 24 dönüm arazide Nusrat cinsi buğday tohumlarının ekimini gerçekleştirdi. Yerel buğday tohumu kullanımı ve verimliliğini arttırmak adına çalışmalarına devam eden İzmit Belediyesi, ürettikçe paylaşmaya devam edecek.
.gif)
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







