İzmit Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, vatandaşlardan gelen talepleri yerine getirmeye devam ediyor. Ekipler, kentte tehlike arz eden, vatandaşların güvenliği tehlikeye atan ağaçlar için önlem almayı sürdürüyor. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri son olarak Kocatepe Mahallesi Nazım Özalp Caddesi ve Şirintepe Mahallesi Şirin Parkı içerisinde bulunan ve tehlike arz eden ağaçların kesimini gerçekleştirecek.
.gif)
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı





