İzmit Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte kent genelinde başladığı ilaçlama çalışmalarını Kurban Bayramında da aralıksız sürdürüyor. Ekipler belediye bünyesinde bulunan ilaçlama araçları ile belirlenen saatler ve bölgelerde ilaçlama çalışması yapıyor. Özellikle sivrisineklerin yoğun olarak bulunduğu dere kenarları, su kanalları, kanalizasyonlar ve mahalleleri ilaçlayan ekipler, vatandaşların rahat bir yaz mevsimi geçirmesi adına mücadele ediyor.
.gif)
12 Temmuz 2022 20:02
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






