13 Şubat 2021 02:01
Milliyet'te yer alan habere göre, korona virüs salgını nedeniyle dijitalleşmenin daha çok kullanıldığı ortamlarda, vatandaşlar verilerini daha fazla paylaşmaya başladı. Ancak banka ve noterlerde yeni döneme geçildi. Elektronik Kimlik Doğrulama Sistemi'nin (EKDS) banka ve noterlerde kullanılması için adımlar atıldı.
YENİ SİSTEM NASIL İŞLEYECEK?
Banka ve noterler bundan böyle POS cihazına benzer makine bulunduracak. Kimlik kartlarını bu makineden geçirecek olan vatandaşlar, daha sonra parmağını okutacak. Makine, kontrol edip "Bütün bilgileriniz çıkıyor. Fotoğrafınız, parmak iziniz, doğru siz o kişisiniz" diyecek. Ondan sonra noterde işlem yapılabilecek. Özellikle sahtecilik ve dolandırıcılık olaylarının önüne geçilmesini amaçlayan uygulama, araç, ev alım-satımlarında vatandaşı mağdur etmeyecek.
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




