İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet, yaptığı köy ziyaretlerinde vatandaşların internet olmadığından özellikle öğrencilerin büyük problem yaşadıklarını belirtmesi üzerine, köylere internet bağlantısının sağlanması için düğmeye bastı. Hiç interneti bulunmayan ya da internetin çekmediği 9 köye internet hizmeti getirmek üzere çalışmalara başlandı.
GÖRÜŞMELER DEVAM EDİYOR
Koronavirüs tedbirleri kapsamında alınan uzaktan eğitim kararı sonrasında köylerde yaşayan, özellikle ilk ve orta öğretim çağındaki öğrenciler sıkıntı çekiyor. İzmit Belediyesinin internet hizmetiyle ilgili sürdürdüğü görüşmeler olumlu sonuçlanırsa derslerine uzaktan eğitimle devam etmek zorunda olan çocuklar ve aileleri rahat bir nefes almış olacak.
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!





