Daha önce Yüksek Hakem Kurulunun belirlediği yüzde 4 zamma mahkûm edilen işçiler bu İlk toplu sözleşmelerinde daha iyi bir zam ve sosyal haklara kavuşmayı bekliyor. Covid-19 Pandemi süreci boyunca Kocaeli için büyük öneme sahip olan Üniversite Hastanesinde zor şartlarda çalışan işçiler yapılacak toplu sözleşmede önemli haklar elde etmeyi bekliyor.
9 Aralıkta ilk kez masaya oturacak Kocaeli Üniversitesi Rektörlüğü ile sendika arasında yapılacak görüşmeleri İşçiler heyecanla bekliyor.
İşte en zengin iller! Kocaeli kaçıncı sırada?
Parti sayısı patladı!
Bu ne hal gençler!
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci







