.gif)
24 Kasım 2020 02:05
Körfez Sağlık Müdürlüğü'nde düzenlenen programda konuşan Sağlık Müdürü Oğuz Kösa, " Bunlar fedakar ve kahramanca mücadele eden ekibin içinde yer alıyorlar. Covid 19 hastalarıyla bire bir muhatap oluyor; temas ediyorlar. Evlere giderek test yapıyorlar. Bunlar her şeyin en güzeline layık fedakar hekim arkadaşlarımızdır. bu nedenle kendilerini tebrik etmek ve diş hekimleri gününü kutlamak için bu programı düzenledik' dedi. Programda plaket alan diş hekimleri ise mutlu olduklarını dile getirdiler; kendilerine verilen plaketin bu süreçte çok anlam ifade ettiğini söylediler.
.gif)
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi







