AKP Derince İlçe Gençlik Kolları Başkanı Semih Tayyip Gülcan sosyal medya hesabından yaptığı o paylaşımın içeriği şöyle:
“Yaptırdığım test neticesinde Covid 19 test sonucum Pozitif çıktı. Evde karantinam ve tedavim devam ediyor. Sağlık durumum çok şükür iyi. Dualarınızı bekliyorum, Allah tüm hastalarımıza şifa versin.”
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




