.gif)
05 Kasım 2020 00:04
BAŞKAN SEZER: “BİR NEBZE OLSUN DESTEK VERMEK İSTEDİK”
Çöp konteynerlerinin yüklendiği tırı uğurlayan Başkan Sezer şunları söyledi: “Giresun’da 22 Ağustos’ta meydana gelen sel felaketinde, çok sayıda vatandaşımız vefat etmiş ve ciddi maddi hasar meydana gelmişti. Biz de; Gölcük Belediyesi olarak, Espiye’ye bir nebze olsun destek verebilmek amacıyla; kendi imalatımız olan çöp konteynerlerini gönderiyoruz. Bu vesileyle; hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, sel felaketinden etkilenen tüm vatandaşlarımıza da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Allah her türlü afetten ülkemizi ve milletimizi korusun.
.gif)
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




