Corona virüsü nedeniyle temiz hava çok daha önem kazandı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı ulaşım araçlarının bazılarında camlar açılmıyor. Daha doğrusu camı açmak için kol konulmamış, klima da çalışmayınca içeride vatandaşlar terden sırılsıklam hale geliyor.
Oysa camların temiz hava sirkülasyonu açısından açık olmasında yarar var. Belli ki kim kime, dum duma. Büyükşehir'de her birim üzerine düşeni yapsa ve en küçük detayları bile göz önünde tutsalar vatandaştan bize de böyle bir konuda şikayet gelmezdi.
Körfez Hodrimeydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!
Kocaeli’de mavi bayraklı plajlar tüm kriterlere uygun
Sahillerde yoğun kontrol
2 milyonluk KOSGEB desteği balon çıktı!





