Son bir kaç gündür kendisini iyi hissetmeyen Okan Kurt'un Gebze Fatih Devlet Hastanesi'nde yaptırdığı testin pozitif çıktığı öğrenildi. Kurt, doktorlar tarafından iki ayrı ilaç verilerek evine gönderildi. Kurt'un tedavisi evde devam edecek.
Okan Kurt'un konuyla ilgili sosyal medya hesabından paylaştığı o mesajın içeriği şöyle:
COVID-19 testimin sonucunun pozitif olduğunu öğrendim. Şu an durumum iyi çok şükür. Doktorlarım bir süre ailemle birlikte karantina altında kalmam gerektiğini söyledi. Sağlıkla kalın ve lütfen kendinize dikkat edin.
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!







