Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir, önceki gün Kocaeli Valisi Seddar Yavuz’a nezaket ziyaretinde bulundu. Ziyarette belediyenin çalışmaları ve ilçenin sorunları hakkında Vali Seddar Yavuz’a bilgiler aktararak görüş alışverişinde bulunan Başkan Şayir, misafirperverliğinden dolayı Yavuz’a teşekkür etti.Vali Yavuz ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Başkan Şayir’e çalışmalarında başarılar diledi.
04 Eylul 2020 07:44
Anayasa’yı değiştirmeyi teklif edeni dahi tarihten sileriz
Başkan Ömeroğlu, 65 yaş üstü vatandaşlarla bir araya geldi
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de






