28 Ağustos 2020 00:01
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 18 ilin sağlık müdürüyle toplantı yaptı.Koca, toplantıyla ilgili gece yarısı sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada vaka artışının nedenleri ve tedbirlerin konuşulduğunu söyledi.Sağlık müdürleriyle ayrı ayrı video konferansta bir araya geldiklerini duyuran Bakan Koca, "Sağlık müdürleriyle ayrı ayrı video konferansta bir araya geldik. Salgınla ilgili yeni gelişmeleri, vaka artışının sebepleri ve illerde alınacak tedbirleri ele aldık." ifadelerini kullandı.Koca, ayrıca "Tanı ve tedavide yeni yaklaşımları paylaştık" dedi.
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







