.jpg)
08 Ağustos 2020 15:08
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Samsun, Sakarya, Sivas ve Kocaeli illerinin valileriyle değerlendirme toplantısı yaptığını bildirdi.Koca yaptığı paylaşımda, “SAMSUN, SAKARYA, SİVAS VE KOCAELİ valileriyle İl Değerlendirme Toplantılarımızı yaptık. Dikkat çeken vaka artışlarını, ihtiyaçları ve gerekli tedbirleri değerlendirdik. Toplantılarda, İl Hıfzıssıhha Kurulu Başkanı Valilerle İl Sağlık Müdürlüklerinin eş güdümlü çalışması sağlandı” ifadelerini kullandı.
.jpg)
Gölcük Değirmendere’de Aquapark sizi bekliyor!
Kocaeli’de Saadet Partili yönetici canına kıydı!
Vatandaşın borcu katlandı! Milyonlar icra takibinde
Başkan Hürriyet’ten 28 Haziran mesajı: Yaşasın Cumhuriyet, yaşasın İzmit




