Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yarın ilimize gelecek. Erdoğan ilk olarak Kuzey Marmara Otoyolu’nun İzmit-Sevindikli bölümünün açılışını yapacak.
Daha sonra TÜBİTAK’a geçerek Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından gerçekleştirilecek olan Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Üretim Teşvik Projesi protokol törenine iştirak edecek.
Daha sonra TÜBİTAK’a geçerek Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından gerçekleştirilecek olan Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Üretim Teşvik Projesi protokol törenine iştirak edecek.
İYİ Parti’nin Ankara’daki mitinginde Kocaeli’den kaç bin kişi yerini aldı?
İzmit ve Gölcük’ten sonra Karamürsel’de de açılacak
Kartepe'de bu sokağın çevresindeki otlar insan boyunu aştı





