BAŞKAN SEZER: TÜM ŞEHİTLERİMİZİ RAHMETLE ANIYORUM
Başkan Sezer yaptığı açıklamada: “15 Temmuz hain darbe girişiminde ebediyete irtihal eden 251 şehidimiz başta olmak üzere; tüm kahraman Şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyor, Gazilerimize şükran ve minnetlerimi, şehit ve gazilerimizin ailelerine de sevgi ve saygılarımı sunuyorum” dedi.
.gif)
Parti sayısı patladı!
Bu ne hal gençler!
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci




