15 TEMMUZ’DA ŞANLI BAYRAĞIMIZ GÖNDERE ÇEKİLECEK 10 Temmuz 2020 19:18
15 TEMMUZ’DA ŞANLI BAYRAĞIMIZ GÖNDERE ÇEKİLECEK
Son olarak, hain darbe girişiminin yıl dönümü olan 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’nde, Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer tarafından göndere Şanlı Türk Bayrağı törenle çekilecek. Böylelikle bağımsızlığımızın, birlik ve beraberliğimizin sembolü olan Şanlı Bayrağımız Ulaşlı’da anlamlı bir noktada dalgalanacak.
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci
Kocaeli’nde süt otu tohumu üreticilerin yüzünü güldürdü
Vali İlhami Aktaş, karne heyecanına ortak oldu
Hesabı kendi seçmenlerine verirler




