İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği: Bu fotoğraf dün sabah saat 10:00 da Gölcük Otobüs garında çekildi. Yeni oluşturlan Hat 700 Otobüsüne sadece 2 kişi bindi. Bu hat taşıma ücretinin pahalı olması sebebi ile tercih edilmediği açıktır.
Özel sektör Gölcük Harem arasında 30 TL taşıma yaparken yarı mesafe için Büyükşehir belediyesini 25 TL ücret belirlemesi yanlıştır. Taşıma ücreti düşürülmelidir.
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda





