MARSİAD Başkanı Bahri Odabaş'ın yazılı açıklamasının içeriği şöyle: İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyeti iki kere tebrik ediyorum.
İzmitin önemli bir projesini, Fethiye Caddesi, İstiklal Caddesi yenileme projesini halka danıştığı için.
Hikmet Erenkaya dan sonra AKP döneminde el atılmayan, ve yamalı bohçaya dönen, yıllarca sivil toplum olarak talep ve uyarılarımıza rağmen el atılmayan İzmitin Merkezine el attığı için.
Sivil toplum kuruluşu olarak Belediye Başkanlarının her doğrusuna destek vermeye yaptığı her yanlışı da hangi partiden olursa olsun eleştirmeye devam edeceğiz. Saygılarımla.
Başkan Hürriyet’ten 28 Haziran mesajı: Yaşasın Cumhuriyet, yaşasın İzmit
Türk Ocakları Kocaeli Şubesi, 28 Haziran’ı unutmadı!
İYİ Parti’nin Ankara’daki mitinginde Kocaeli’den kaç bin kişi yerini aldı?
İzmit ve Gölcük’ten sonra Karamürsel’de de açılacak




