Başkan Ersoy; Yeni görevine başlayan sayın valimize üstün başarılar diliyorum. Valilik görevinde bulunduğu diğer illerde yapmış olduğu başarılı çalışmalar , STK ‘lara vermiş olduğu değer ve mütevazi duruşu ile Kocaeliler için bir kazanç olduğuna inanıyorum. dedi.
30 Haziran 2020 04:37
Parti sayısı patladı!
Bu ne hal gençler!
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci




