İzmit Belediyesi, koronavirüsle mücadelesini tüm hızıyla sürdürürken, rutin işlerine de aksatmadan devam ediyor. Fen İşleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri aynı anda yaptıkları çalışmalarla; Turgut Mahallesi Abidin Aral Sokak adresinde kaldırım beton tamiri ile yol boyu biriken otların temizliğini gerçekleştirdi.
İZMİT BELEDİYESİNDEN ÖZVERİLİ ÇALIŞMA
İzmit Belediyesi ekipleri tarafından gerçekleştirilen kaldırım beton çalışması ve sokaktaki uzayan otların biçilmesi ile bölge daha güzel bir görünüme kavuştu. Çalışmaların tüm mahallelerde devam ettiğini belirten ekipler, hem koronavirüse karşı mücadeleyi hem de rutin çalışmalarını aralıksız sürdüreceklerini söylediler.
.gif)
Anayasa’yı değiştirmeyi teklif edeni dahi tarihten sileriz
Başkan Ömeroğlu, 65 yaş üstü vatandaşlarla bir araya geldi
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de






