İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet, bir yandan koronavirüs ile mücadeleyi sürdürürken diğer yandan sokağa çıkma yasağında dahi kente yarar sağlayacak projeler için saha çalışmalarını sürdürüyor. Göreve geldiği günden bu yana İzmit’in her noktasında esnaf ve vatandaşlardan kent için istedikleri projeleri dinleyen Başkan Hürriyet, sokağa çıkma yasağında ise salgın bittikten sonra vatandaşları doğanın yeşiliyle buluşturacak alanlar yaratıyor.
HER ÇALIŞMADA BİZZAT YER ALIYOR
Salgın sürecinde de vatandaşlara maske, ihtiyaç kolisi, Ramazan aşı, dezenfektan ürünleri dağıtımı gibi birçok çalışmada bizzat yer alan Başkan Hürriyet, söz verdiği projeleri hayata geçirmek için durmaksızın çalışıyor. Başkan yardımcıları ve birim müdürleriyle sokağa çıkma yasağında da sahadan ayrılmayan Başkan Hürriyet, İzmitlilere salgından sonra doğada nefes aldıracak rekreasyon alanlarının faaliyete geçeceğini duyurdu.
.gif)
Kocaeli’nde süt otu tohumu üreticilerin yüzünü güldürdü
Vali İlhami Aktaş, karne heyecanına ortak oldu
Hesabı kendi seçmenlerine verirler
Yavru tilki Ormanya’da doğaya dönüş gününü bekliyor




