Hürriyet Gazetesi yazarı Ahmet Hakan, AKP iktidarının İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'na soruşturma açmasına bir kez daha tepki gösterdi. Ahmet Hakan'ın "Ellerinde hesap makinesi topluyorlar bölüyorlar" başlıklı yazısının ilgili bölümü şöyle oldu:
1. DİYORUM Kİ... Bu soruşturma gereksizdir. Bu soruşturma haksızlıktır. Bu soruşturma hakkaniyete uygun değildir. Bu soruşturma vicdani değildir.
2. DİYORUM Kİ... Bu soruşturma İmamoğlu’nu mağdur eder. Bu soruşturma İmamoğlu’na yarar. Bu soruşturma İmamoğlu’nun lehine sonuç verir. Kaynak: Ahmet Hakan: Bu soruşturma gereksizdir, İmamoğlu'na yarar"
2. DİYORUM Kİ... Bu soruşturma İmamoğlu’nu mağdur eder. Bu soruşturma İmamoğlu’na yarar. Bu soruşturma İmamoğlu’nun lehine sonuç verir. Kaynak: Ahmet Hakan: Bu soruşturma gereksizdir, İmamoğlu'na yarar"
Anayasa’yı değiştirmeyi teklif edeni dahi tarihten sileriz
Başkan Ömeroğlu, 65 yaş üstü vatandaşlarla bir araya geldi
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de






