.jpg)
18 Nisan 2020 02:17
Korona virüs salgını nedeniyle pek çok işveren işçilerini ücretsiz izne çıkartarak işyerlerini kapattı. Uygulama sonrası ise artan işsizlik rakamları nedeniyle vatandaşlar ekonomik olarak zor durumda kaldı.
Bu durumda kalan bir vatandaşın sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşım ise yürekleri dağladı. Ödemelerini yapmakta zorlandığını ifade eden vatandaş, “30 yıldır parmağımızda olan yüzüklerimizi satmak zorunda kaldık” dedi.
İşte o paylaşım:
.jpg)
Anayasa’yı değiştirmeyi teklif edeni dahi tarihten sileriz
Başkan Ömeroğlu, 65 yaş üstü vatandaşlarla bir araya geldi
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de






