Başkan Mehmet Ellibeş'in Twitter hesabından herkesle paylaştığı o mesajın içeriği şöyle:
CUMHURBAŞKANIMIZIN başlattığı #BizBizeYeterizTürkiyem bağış kampanyasına bir emekli maaşımla destek veriyor; teşkilatımızı da bu kampanyaya katılmaya davet ediyorum.
·
Sende KORONA yaz 8119'a gönder
10 TL bağışta bulun
Mehmet ELLİBEŞ
@ellibes_mehmet
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci
Kocaeli’nde süt otu tohumu üreticilerin yüzünü güldürdü
Vali İlhami Aktaş, karne heyecanına ortak oldu
Hesabı kendi seçmenlerine verirler






