Sendikadan yapılan yazılı açıklamada, Türkiye'nin koronavirüs (Kovid-19) salgınına karşı ortaya
koyduğu başarılı uygulamaların tüm dünyaya örnek olduğu belirtildi.
Sendika Genel Yönetim Kurulunun Genel Başkan Mahmut Arslan'ın önderliğinde aldığı kararla,
Ankara'da bulunan 4 yıldızlı otel statüsündeki Emek Konukevi'ni sağlık çalışanlarının hizmetine
sunduğu ifade edilen açıklamada, koronavirüs mücadelesi tamamlanıncaya kadar konukevinin tüm
sağlık çalışanlarına tahsis edildiği kaydedildi.
Hizmet-İş Sendikası Kocaeli Şube Başkanı İdris Ersoy yaptığı açıklamada; her zaman devletin ve
milletin yanında olduklarını, bu zorlu süreci de birlik ve beraberlik içinde en kısa zamanda atlatmayı
temenni ettiklerini belirtti.
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




