21 Mart 2020 20:19
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’deki corona salgınında toplam 9 kişinin hayatını kaybetmesi ve 670 vakanın açıklanmasının ardından bir sesli mesaj paylaşımında bulundu.
Erdoğan, paylaşımında corona virüsü ile amansız bir mücadele verildiğini belirterek gece gündüz çalışıldığını vurguladı. Erdoğan ayrıca “Virüs en fazla yaşlı ve kronik hastalığı olan vatandaşlarımıza bulaşıyor” uyarısını yaptı.
Hijyen kurallarına dikkat edilmesi çağrısında bulunan Erdoğan, sosyal mesafeyi artırmak ve zorunda olmadıkça evden dışarı çıkmama konularında uyarılarını yineledi.
Erdoğan ibadetlerin evde yapılmasına özen gösterilmesini isteyerek vatandaşlara “Zor günleri atlatacağız” mesajı verdi.
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci
Kocaeli’nde süt otu tohumu üreticilerin yüzünü güldürdü
Vali İlhami Aktaş, karne heyecanına ortak oldu
Hesabı kendi seçmenlerine verirler






