Kentte iz bırakmış değerleri unutmayan ve unutturmayan İzmit Belediyesi, İzmit Kent Konseyi ile birlikte gerçekleştirdiği “İzmit unutmaz” etkinlikleri kapsamında “Gazozcu Mehmet” olarak tanınan ve Kocaelispor Basketbol’un bir süre başkanlık görevini üstlenen, İzmit’e ve Basketbola hayatını adamış Mehmet Yalaz için anma programı gerçekleştirecek.
GÖSTERİ MAÇI YAPILACAK
Aramızdan ayrılışının 16’ncı yılında Mehmet Yalaz’ın anılacağı ve 8 Mart Pazar günü İzmit Atatürk Spor Salonu’nda gerçekleşecek olan fotoğraf sergisi ve söyleşinin ardından Veteranlar Bay-Bayan Gösteri Maçı oynanacak. Bu tarihi güne İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet tüm vatandaşları davet etti.
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




