Karamürsel belediyesi ile Hizmet-İş sendikamız arasında devam eden toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde, Karamürsel Belediye Başkanı İsmail Yıldırım ve Hizmet-İş Sendikası şube başkanı İdris Ersoy’un görüşmeler sonucunda işçi’ye %30 zam yapıldı. Bu ücret artışı ile büyük zam alan işçiler ve sendika yetkilileri Karamürsel Belediye Başkanı İsmail Yıldırım’a
BAŞKAN YILDIRIM’A TEŞEKKÜR
Sözleşme görüşmeleri sonunda konuşan Hizmet-İş Sendikası Kocaeli Şube başkanı İdris Ersoy; ‘’Bugün hem sendikamız hem işçilerimiz için önemli bir gün, Sayın belediye başkanımıza teşekkür ediyorum, TÜİK açıklamış olduğu enflasyon rakamlarının 2 katını aşkın bir ücret artışı ile toplu iş sözleşmesinin imzalanmasını sağladığı için hem Karamürsel işçisi hem sendikam adına kendisine teşekkür ediyorum’’dedi.
Toplu-İş sözleşmesinin yeni yıla girmeden imzalandığı için mutlu olduğunu ifade eden, Başkan Yıldırım; Toplu-iş sözleşmesini yeni yıla girmeden bitirerek, birlikte ilçemize ve halkımıza hizmet etmek için çalışan işçilerin emeğinin karşılığını vermek bizleri mutlu etti. Çalışma arkadaşlarımıza hayırlı olsun. dedi
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı





