.gif)
SEDAŞ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Şeymanur Özdemir’in kızı solunum cihazına bağlı bir anne ile yaptığı telefon görüşmesi ve acil müdahale gerektiren bu durum karşısında gösterdiği yaklaşımı kısaca anlatan video “En Samimi Müşteri Deneyimi” alında büyük takdir toplayarak birinciliğe hak kazandı.
SEDAŞ Çağrı Merkezi %100 Ulaşılabilirlik Seviyesi ,%98 Cevaplama Oranı ile hizmet vermeyi sürdürmektedir. SEDAŞ’ın tüm müşteri bildirimleri ve planlı kesinti bildirimleri için
0530 919 19 19 Whatsapp Hattı,
SEDAŞ Mobil ( Googleplay ve AppStore’dan indirilebiliyor),
Web-Chat ve Web Online işlem kanalları 7 gün 24 saat hizmetinizdedir.
Büyükakın’dan metro ve otobüs sürücü koltuğuna oturmak isteyen kadınlara çağrı
İzmit’te ücretsiz yüzme eğitimi başladı
Tepkiler yöneticilere 30 bin TL zam teklifini geri çektirdi
Gölcük’te terk edilmiş bir bina daha yıkıldı




