Gölcük Belediyesi’nin “Hoş geldin bebek” projesi kapsamında ziyaretlerini sürdüren Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, üçüz bebekleri dünyaya gelen Şen ailesini, Hisareyn Mahallesi’nde bulunan evlerinde ziyaret etti. Üç kız bebekleri olan Kübra ve Enes Şen çifti ziyaretten dolayı çok mutlu oldu.
.gif)
.gif)
“MUTLULUKLARINI PAYLAŞIYORUZ”
7 aylık olan üçüz bebekler Meva, Serra, Sare’nin ailesiyle sohbet eden Başkan Sezer, kolaylıklar diledi ve ayrıca şunları söyledi: “Yeni doğan üçüz bebeklerin, ailelerine, vatanımıza, milletimize hayırlı evlat olmalarını, analı babalı büyümeleri, sağlıklı, uzun ömürlü ve başarılarla dolu bir hayat sürmelerini Allah’ın nasip etmesini diliyorum” şeklinde konuştu. Ziyaretten ve “hoş geldin bebek” projesinden duydukları memnuniyeti dile getiren Şen ailesi ise Başkan Ali Yıldırım Sezer’e böyle bir projeyi sürdürdükleri için de teşekkür ettiler. Başkan Sezer ziyarette Karakaya ailesine proje kapsamında çeşitli hediyelerde taktim etti.
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




