İzmit Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri trafik yoğunluğunun fazla olduğu şehir merkezindeki Ulugazi İlkokulu ve Hızır Reis İlkokulu, Kuruçeşme’de Kocatepe İlkokulu ile Yenişehir’de Mimar Sinan İlkokulu önlerinde öğrencilerin giriş-çıkış saatlerinde görev alarak öğrencilerin güvenli bir şekilde yaya geçitlerini kullanmalarına yardımcı oluyor. Öğrencilerin güvenli bir şekilde okula giriş ve çıkışlarını da sağlayan zabıta ekiplerinin bu uygulaması en çok öğrenci velilerinin takdirini kazanıyor. Veliler, uygulamadan dolayı İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet ve yetkililere teşekkür etti.
UYGULAMA DEVAM EDECEK
İzmit Belediyesi zabıta ekipleri sadece bununla sınırlı kalmayıp okul önlerinde servis araçlarıyla ilgili de çalışmalar gerçekleştirip, öğrencilerin rahat ve güvenli bir şekilde ulaşımının sağlanmasına yardımcı oluyor. Ayrıca okul önlerindeki dilenci ve seyyar satıcılara karşı gerekli tedbirlerin alındığını belirten zabıta yetkilileri bu uygulamaların okullar kapanıncaya kadar devam edeceğini bildirdi.
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!





