.gif)
Kocaeli’ne hizmet etmiş hiçbir değeri unutmadıklarını da dile getiren Başkan Büyükakın, Kocaeli Üniversitesi’nde Rektörlük görevini yapmış Prof. Dr Sezer Komsuoğlu ile bir araya geldi. Kente sunduğu katkılar nedeniyle Komsuoğlu’na bir kez daha teşekkür eden Başkan Büyükakın, TÜRGED ve İzmit Gençlik Meclisi Başkanı Veysel Oti ve beraberindeki konuklarıyla dezavantajlı vatandaşlar için eğitim, kültür ve sosyal yardımlaşma ile dayanışma alanındaki hizmetler üzerine değerlendirmelerde de bulundu.
Makamında ağırladığı konuklarıyla yakından ilgilenen yerel ve ülke konuların yanı sıra uluslararası gündeme dair gelişmeleri de değerlendiren Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr Tahir Büyükakın, “Her fırsatta sivil toplum kuruluşları ile istişare halindeyiz, çünkü istişareye önem veriyoruz. Belediyemiz Sivil toplum ile yakın temas yakın çalışma ilkesini benimsedik. Bunun için bünyemizde bir Sivil Toplum Kuruluşları Şube Müdürlüğü oluşturduk. Kocaeli’nde gerçekleştirmek istediğimiz değişimi STK’lar ile birlikte gerçekleştirmek istiyoruz. Spor kulüplerimizin kentin çocuklarına ve gençlerine nasıl faydalı oluyorsa, STK’larımızında gençlik alanında etkili olmasını istiyoruz” diyerek açıklamalarını tamamladı. Birliktelikler çekilen hatıra fotoğraflarının ve fikir alışverişinin ardından sona erdi.
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
KARBADER Başkanı Perihan Dede: Kadının olduğu yerde başarı vardır
En büyük banknotla yemek yiyemem!





