İstanbul'dan ilimize gelen ve uzun süredir işsiz olduğu öğrenilen Emrah A. belediyenin 8. katından kendini aşağıya atmak istedi. Vatandaşlar tarafında ikna edilen Emrah A. ile Başkan Fatma Kaplan Hürriyet'in de görüştüğü İstanbul'a gitmesi için bilet temini sözü verdiği öğrenildi. Hürriyet ayrıca Emrah A'nın ikamet ettiği ilçenin belediye başkanı ile de görüşeceğini söyledi.
19 Temmuz 2019 17:06
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!





